Lean in de zakelijke dienstverlening


Operational excellence is een veel gehoorde term binnen de zakelijke dienstverlening. Hoe richt ik mijn processen zo efficiënt en effectief mogelijk in zodat ik meer tijd aan klanten kan besteden aan de ene kant, en hoe verhoog ik de klantbeleving van deze klanten tijdens contactmomenten aan de andere kant. Van het effectiever inrichten van backoffice processen tot het optimaliseren van de front-office beleving. Het verhogen van de scoringskans van offertes aan de voorkant én het verkorten van doorlooptijden van mijn facturatieproces aan de achterkant. Vele financiële instellingen, verzekeraars, ICT-bedrijven en andere zakelijke dienstverleners gingen u inmiddels voor met hetzelfde resultaat voor ogen: tevreden klanten, doelmatige processen en als gevolg hiervan structureel gezonde bedrijfsresultaten.

Email

Contact

Adres:

LeanENT
Laan van Westenenk 739 b
7334 DL Apeldoorn
T: 055-538 55 70
E: info@leanent.nl